قيمت رزماري تازه-قيمت رزماري در بازار-قيمت رزماري در عطاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت رزماري تازه-قيمت رزماري در بازار-قيمت رزماري در عطاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت رزماري تازه قيمت رزماري در بازار قيمت رزماري در عطاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت رزماري تازه-قيمت رزماري در بازار-قيمت رزماري در عطاري | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت هر كيلو رزماري خشك-قيمت رزماري در بازار-خريد رزماري در مشهد-بازار فروش رزماري-قيمت رزماري در عطاري-فصل رزماري تازه خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت رزماري تازه-قيمت رزماري در بازار-قيمت رزماري در عطاري را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت رزماري تازه-قيمت رزماري در بازار-قيمت رزماري در عطاري | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت رزماري تازه-قيمت رزماري در بازار-قيمت رزماري در عطاري در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت هر كيلو رزماري خشك-قيمت رزماري در بازار-خريد رزماري در مشهد-بازار فروش رزماري-قيمت رزماري در عطاري-فصل رزماري تازه با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت رزماري تازه-قيمت رزماري در بازار-قيمت رزماري در عطاري  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت رزماري تازه-قيمت رزماري در بازار-قيمت رزماري در عطاري | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت رزماري تازه-قيمت رزماري در بازار-قيمت رزماري در عطاري و قيمت هر كيلو رزماري خشك-قيمت رزماري در بازار-خريد رزماري در مشهد-بازار فروش رزماري-قيمت رزماري در عطاري-فصل رزماري تازه كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت رزماري تازه-قيمت رزماري در بازار-قيمت رزماري در عطاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

رز ماري يك گياه است كه در مناطق مديترانه اي به وفور يافت ميشود و در زمان باستان ، يوناني ها از اين گياه براي كمك به حافظه و تحريك مغز استفاده ميكردند.اين گياه حاوي يك روغن ضروري است كه به زنده ماندن و افزايش حافظه كمك ميكند؛ رزماري يكي از ادويه جاتي است كه بالاترين ميزان آنتي اكسيدان را دارد و ميتواند به مبارزه با باكتري ها و سرطان كمك كند. رزماري يعني معدن خاصيت، يعني دوست سلامت بدن، يعني عطر دل انگيز تندرستي! در اين مطلب كوتاه گلچيني از خواص اين گياه معطر و روش هاي استفاده از آن را مرور مي كنيم.

رزماري از چه چيزي تشكيل مي‌شود؟

رزماري از طيف وسيعي از روغن ها، فنوليك اسيدها و فنوليك ديترپن ها ساخته شده اند و همچنين خواص آنتي اكسيداني، ضد ميكروبي و اثرات ضد سرطاني دارد.ديترپنهاي موجود در رزماري، داراي اثرات آنتي اكسيداني است كه از كبد محافظت ميكند و روند بيماري را در افراد آلزايمري بهبود ميبخشد.

خواص رزماري براي سلامت بدن

1. رزماري از مغز محافظت ميكند: اسيد كارنوزيك موجود در رزماري،از نورون هاي مغز در برابر استرس و فشار بيش از حد محافظت ميكند. اين اسيد در سلول هاي عصبي و ديگر سلول هاي محافظتي در مغز ايجاد ميشود و اين عملكرد باعث كاهش لخته شدن خون و تورم مغز ميشود.رزماري همچنين از پلاك بتا آمينوايد كه يكي از علل اصلي آلزايمر است جلوگيري ميكند.

2. رزماري ميتواند با سرطان مبارزه كند: در سلول هاي سرطاني تخمدان، بعضي از اجزاي فعال رزماري رشد سلول هاي سرطاني را متوقف كرده و مابقي را ميكشد.ليستي از سرطان هاي كه رزماري بر روي آنها اثر بخشي دارد

3. رزماري از پوست محافظت ميكند: در مطالعه اي بين 10 فرد سالم ، مشاهده شد كه عصاره هاي رزماري پوست را از آسيب هاي uvمحافظت ميكند و اثر هاي آن را با زمان افزايش ميدهد.افرادي كه از عصاره هاي رزماري استفاده ميكنند ، سلول هاي پوستي زنده بيشتري دارند و اين روند به كاهش پيري ، سرطان يا آسيب ناشي از نور uv كمك ميكند.

4. رزماري درد را كاهش ميدهد: در طب سنتي، رزماري براي مبارزه با قاعدگي درهم ، بويژه گرفتگي شكم و درد كوليك كليه كه ناشي از انسداد ادرار از كليه به مثانه است، استفاده ميشود.

5. رزماري ميتواند گرفتگي را كاهش دهد: برگ هاي رزماري داراي خواص ضد تشنج هستند. اين خواص اسپاسم ناخواسته عضلاني را كاهش ميدهد.مطالعات نشان ميدهند كه روغن رزماري گرفتگي هاي قلب را هم درمان ميكند.

 

قيمت رزماري تازه-قيمت رزماري در بازار-قيمت رزماري در عطاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

روند نگهداري گياه رزماري

از رزماري ميتوان به روش هاي مختلفي استفاده كرد: پودر، چاي، عصاره، روغن. اشكال مختلف رزماري ميتواند اثرات متفاوتي نيز داشته باشد و اين عصاره ها، بويژه با توجه به اينكه چگونه استخراج ميشود متفاوت هستند.

ادويه رزماري چيست؟

ادويه رزماري از برگهاي گياهي بنام رزماري يا همان اكليل كوهي تهيه مي شود. رزماري داراي طبيعي گرم و خشك بوده و به خاطر عطر و خواص بي نظيرش در آشپزي، بخصوص آشپزي بين الملل و مديترانه اي جايگاه ويژه اي دارد. اين گياه ادويه اي داراي رايحه گرم و نافذ است. اگر مي خواهيد بدانيد ادويه رزماري در چه غذاهايي استفاده مي شود، مطالعه اين مقاله را از دست ندهيد.

كاربرد رزماري درآشپزي:

رزماري به خاطر عطر زياد خود در مقادير كمي در غذا ها به عنوان ادويه و طعم دهنده مورد استفاده قرار مي گيرد، بنابراين از نظر خواص دارويي نمي تواند تاثير زيادي در بدن داشته باشد.  ولي با افزودن مرتب اين ادويه به غذا مي توان از خواص آن بهره برد.

استفاده از گياه رزماري در انواع سس، سوپ، كباب و انواع خورش ها بسيار متداول است. از گياه رزماري ميتوان هم به صورت تازه و هم به صورت خشك شده به عنوان ادويه و چاشني در غذا استفاده كرد. براي نگهداري رزماري، آن را داخل يك دستمال كاغذي يا پاكت كاغذي درون يخچال نگهداري كنيد. حتي مي توانيد رزماري را داخل گلدان و يا باغچه بكاريد و موقع نياز ساقه اش را بچينيد و استفاده كنيد.

برگهاي خشك رزماري را هم مي توانيد از عطاري به صورت پودر شده و يا درسته تهيه كرده و استفاده نماييد. برگهاي خشك رزماري در محيط خنك و به دور از نور و رطوبت تا يك سال ماندگاري دارد. اگر قصد داريد از رزماري تازه در غذايتان استفاده كنيد، برگها را از ساقه جدا كنيد، و آنها را بشوييد، بعد از آبكش كردن برگها بگذاريد آب آن كشيده و خشك شود.

سپس آنها را خرد كنيد و براي تهيه ماكاروني، پاستا، انواع پيتزا، نان سير، چيپس خانگي، كوكتل، گرانيتا و انواع غذاهاي مديترانه اي استفاده كنيد. برگهاي تازه رزماري به دليل داشتن اسانس معطر و روغن فرار گزينه بسيار عالي براي استفاده در انواع سالاد ها، خوراكهاي مرغ و ماهي مي باشد.

پودر برگهاي خشك شده رزماري (اكليل كوهي) به عنوان ادويه و يا در تركيب با ساير ادويه ها استفاده مي شود. از ادويه رزماري در سس هاي سالاد، تهيه انواع نانها مثل نان سير، انواع خوراكها مثل خوراك قارچ و برنج، كته، انواع خوراك سيب زميني و چيپس خانگي استفاده مي شود.

 

قيمت رزماري تازه-قيمت رزماري در بازار-قيمت رزماري در عطاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

موارد استفاده رزماري در ادويه و چاشني:

علاوه بر غذاهاي اشاره شده در بالا، رزماري در غذاهاي زير به عنوان ادويه و چاشني استفاده مي شود. رزماري در تهيه انواع نانها، كوكي ها و كيك ها به عنوان ادويه مورد استفاه قرار مي گيرد. مثل: نان رزماري تازه، كراكر هاي خانگي با طعم رزماري رزماري براي طعم دار كردن انواع كباب ها استيك ها، ماهي ها و مرغ در كنار ساير ادويه ها مورد استفاده قرار مي گيرد. مي توانيد ادويه هاي زير را با هم تركيب كنيد و در غذاهاي اشاره شد در بالا استفاده نماييد.

چه غذاهايي با رزماري طعم خوبي دارند؟

زردآلو، لوبيا، فلفل دلمه اي، كلم، مرغ، تخم مرغ، بادمجان، ماهي، عدس، نخود فرنگي، سيب زميني، سوپ، خورشت، گوجه فرنگي، كدو زمستاني، پيازچه، سير، اسطوخودوس، نعناع، پونه كوهي، جعفري، مريم گلي، آويشن رزماري تازه را مي توان براي چند روز در يخچال نگهداري كرد.

آيا مي توانيد برگ هاي رزماري خام بخوريد؟

هنگام مصرف از راه دهان: رزماري هنگام مصرف به مقدار موجود در غذاها، به احتمال زياد ايمن است. برگ رزماري براي اكثر افراد وقتي از راه دهان و در دوزهاي حداكثر 6 گرم در روز مصرف مي شود احتمالاً ايمن است. مصرف روغن رزماري رقيق نشده يا مقادير بسيار زيادي از برگ رزماري به احتمال زياد بي خطر است.

 

قيمت رزماري تازه-قيمت رزماري در بازار-قيمت رزماري در عطاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

چگونه از رزماري تازه در پخت و پز استفاده مي كنيد؟

پس از برداشت گياه تازه، دسته را زير آب سرد در آبكش بشوييد و ساقه هاي رزماري را به آرامي بماليد تا آلودگي ها يا بقاياي آن پاك شود. گياه را با دستمال كاغذي خشك كنيد. از رزماري مي توان با سوزن هاي برداشته و خرد شده يا به صورت شاخه هاي كامل استفاده كرد تا طعم دهنده اي را به ظرف بزرگ تري مانند خورشت يا برشته تزريق كند.

رزماري در آشپزي چه مي كند؟

اين گياه حاوي موادي است كه براي بهبود هضم و افزايش گردش خون مفيد است. در پخت و پز، از رزماري به عنوان چاشني در انواع غذاها مانند سوپ، كاسرول، سالاد و خورشت استفاده مي شود. از رزماري با مرغ و ساير طيور، شكار، گوشت بره، گوشت خوك، استيك و ماهي به ويژه ماهي هاي روغني استفاده كنيد.

قيمت رزماري تازه-قيمت رزماري در بازار-قيمت رزماري در عطاري | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت هر كيلو رزماري خشك-قيمت رزماري در بازار-خريد رزماري در مشهد-بازار فروش رزماري-قيمت رزماري در عطاري-فصل رزماري تازه مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 181 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593037

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .